piątek, 25 stycznia 2013

About inspiring & shoes.

     Nie wiem skąd inne osoby czerpią inspirację. U mnie przypomina to zapalenie żarówki, dosłownie jak w kreskówce. Inspiruje mnie przede wszystkim ulica, tak, polska ulica. To nieprawda, że nie ma u nas dobrze ubranych ludzi. Jest ich być może mniej niż w stolicach mody, Londynie czy Nowym Jorku, ale wystarczy otworzyć oczy, i poszukać tego, co przyprawia nas o szybsze bicie serca, nie tylko w kwestii mody. Czerpać pomysły na siebie to nie lada wyzwanie, idąc z wbitym w ziemię wzrokiem nic z tego nie będzie. Lubię mieć kreatywny nastrój, kiedy myśli pozytywnie kołtunią mi się w głowie. Jest to taka trochę moc poznawcza, bo wtedy właśnie odkrywam to, co najpiękniejsze.



read more for more pics&labels
 Oprócz ulicy inspiruje mnie oczywiście internet, wielcy projektanci i inni blogerzy. Niemniej jeśli chodzi o kwestię stroju tym, co wywołuje u mnie lawinę pomysłów są nowe akcesoria, buty i torebki. Mój ostatni nabytek, czarne botki z ćwiekami, są wynikiem długiego czasu oczekiwania na przecenę. Wiem, że botki z ćwiekami to temat już nieco oklepany, i tak, ćwieki też mnie irytują, ale te buty są tak bardzo moje, że chwilowy trend nie ma w tym szczególnym przypadku dla mnie najmniejszego znaczenia. Tak już jest, że piękne rzeczy mnie inspirują, niezależnie od obowiązującej mody. Dlatego dzisiejszą stylizację zawdzięczam właśnie urokowi tych butów, pod którym ciągle pozostaję ;-)

Fas

     I do not know how other people are inspired. For me, it's like switching on a bulb, literally, as in the cartoon. I'm inspired mainly by streets, yes, polish ones. It is not true that there is no well-dressed people. There are perhaps less than in the fashion capitals, like London or New York, but just need to have eyes open, and look for what makes our heart beat faster, not only in terms of fashion. Taking ideas on ourself is a real challenge, walking with eyes fixed in the ground wouldn't work. That's why I love to have a creative mood, when thoughts positively tangle in my head. It's the little cognitive power, because that's when I discover what is most beautiful. Besides the street, what inspires me is of course the internet, great designers, and other bloggers. However, what makes me an avalanche of ideas when it comes to the issue of clothing, are new accessories, shoes and handbags. My latest acquisition are black boots with studs, which are the result of a long waiting for sell-time. I know that boots with studs are a little slightly threadbare, and so, studs irritate me, but these shoes are so much 'mine', that temporary trend doesn't have in this particular case any matter for me. So it is that beautiful things inspire me, regardless of the current fashion. So today I owe styling the charm of these shoes, which under I still remain ;-)

*beloved shoes Zara
*leggins sh
*dress sh - [it's actually a blouse,
  but in 46 size & I'm short so it
  might be kind of a minidress ;-)]
*jacket h&m
*scarf h&m
*bag marni in h&m

pics by Błażej Słabolepszy

            
                                

                                




31 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Napisałabym że dobrze pomalowana, ale to tajemnica :p

      Usuń
  2. co Ty tak schudłaś?! też chcę! :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ustawienie nóg, leginsy, buty = wspaniały efekt optyczny :D

      Usuń
  3. awesome lipstick and bag!

    xx, Sabinna and David
    Broken Cookies

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie taka oczywista klasyka, to lubię!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz świetnie, chciałabym się tak ubrać. No i naprawdę dobrze Ci w tych rudych włosach, super podkreślają Twoje oczy, jakkolwiek głupio by to nie brzmiało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale włosy niestety nie są aż tak rude w rzeczywistości. Tutaj są mocno podbite białym śniegiem i czerwoną szminką, może poszaleję niedługo z kolorem ;-)

      Usuń
  6. Ciekawie wygląda ta tuniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie..<3 zauroczyłaś mnie tą stylizacją= obserwuję:)
    zapraszam do siebie!^^

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie! kobieco, dość elegancko, ale jednak z pazurkiem. bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe pomysły , lekkie pióro , bardzo mi się podoba , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Look jest rewelacyjny. Piękne zdjęcia. Podoba mi się Twój blog, ciekawy post, cieszę się, że do Ciebie trafiłam. Będę wpadać, obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do odwiedzin ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :> Zdjęcia to nie moja zasługa, ale cieszę się, że post też Ci się podobał :*

      Usuń
  11. Nice picks! Good blog!

    Check my new blog ;D

    Kisses
    http://lipschic.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  12. Wciąż nei mogę się napatrzeć na twoje stylizacje, uwielbiam i kooocham twój styl. nie myslalaś o karierze stylistki? PH Matarnia teraz szuka u siebie na to stanowisko i pomyślałam od razu o tobie, tylko nie wiem czy jestes z Trójmiasta tak jak ja:( bo do ciebie totalnie bym przyszła po porady :D

    https://www.facebook.com/matarnia.parkhandlowy/app_238508789615616 masz linkusia z informacjami!

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rety, dziękuję za taki miły komentarz! <3 Niestety nie jestem z Trójmiasta, i chętnie wzięłabym udział w takiej rekrutacji, ale to pewnie praca na stałe bardziej niż dorywcza :< Jeszcze raz dziękuję pięknie za miłe słowa :*

      Usuń
  13. Pomadka stworzona dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo udana stylizacja, z pewnością wpadnę tu po raz kolejny !

    OdpowiedzUsuń
  15. sukienka marzenie ..
    zapraszam:http://madllin.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. Really gorgeous top, love the texture it adds.

    xoxo
    www.PardonMyFashion.com

    OdpowiedzUsuń
  17. cudnie ;)

    zapraszam do mnie: www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam sie calkowicie. W Polsce mozna spotkac duzo dobrze ubranych ludzi, wystarczy spojrzec na Ciebie:). Z tego zestawu odrzucilabym szalik, troche mi psuje cala kompozycje.

    Pozdrawiam,
    Mila

    OdpowiedzUsuń
  19. Like the outfit! The shoes are great!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne! sukienka strasznie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bonjour! Great blog ! You have an awesome sense of style. Look forward to seeing more of your posts!

    P.s. now following! hit me up on my photography site "Positive Snaps"

    Blog ~ http://positivesnaps.blogspot.ca
    Facebook ~ https://www.facebook.com/PositiveSnaps

    Much appreciated

    Matthew Arruda Lima

    OdpowiedzUsuń