wtorek, 7 sierpnia 2012

High top - hidden wedge sneakers.

    Kochaj albo rzuć - tylko w ten sposób można określić trend na trampki z ukrytą koturną. Dla mnie jest to absolutny hit. Długo szukałam idealnego modelu, który nie byłby zbyt kolorowy, ani zbyt "obszerny". Kiedy już znalazłam, okazało się, że mój rozmiar został wykupiony. Szczerze mówiąc, to utwierdziło mnie w przekonaniu, że ten model jest najlepszy. Pewne jest natomiast to, że były mi pisane. Zagarnęłam ostatnią parę z DeeZee, pewnie pochodzącą ze zwrotu. Buty są fantastyczne, dokładnie tak wygodne na jakie wyglądają. Ponieważ sięgają cholewką nieco ponad kostkę, trochę skracają nogi. Dzięki platformie nie jest to tak rażące, zresztą od czego mamy spodnie z wysokim stanem? ;-)
A co Wy o nich myślicie?

     Love it or leave it - that's the only way you can determine the trend of sneakers with hidden wedge. For me it is an absolute hit. For a long time I was looking for an ideal model, which would not be too colorful or too "broad". Once found, it turned out that my size was sold out. Frankly, it cemented my belief that this model is the best. What is certain, this shoes were destined for me. I took last pair from DeeZee (online shop), probably coming from the refund. The shoes are fantastic, just as comfortable as they do look. Because the upper is over the ankle, makes a little shorter legs. With the hidden platform is not so striking, moreover, from what we have with high-waisted pants? ;-) 
What do you think about them?

Fas

DeeZee



other models:

Isabel Marant, 425
Jeffrey Campbell, $165
GameDay 79$
See by Chloe'
Isabel Marant


5 komentarzy:

  1. Faaaaajne <3 i te ostatnie też :D chociaż do końca nie jestem przekonany co do sneakersów na koturnie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze nie byłam nigdy przekonana do trampków/adidasów na obcasie.koturnie, ale gdy koturn jest ukryty to nawet, nawet wyglądają ~~

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam te buty, a od Isabel Marant mistrzostwo świata
    !

    OdpowiedzUsuń
  4. te Chloe są piękne, miłość po grób <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Isabel Marant oczywiście,ale póki co mam te od Jeffrey Campbell tyle że niebieskie;)Bardzo fajny blog pozdrawiam.Ania

    OdpowiedzUsuń